Če vaše podjetje deluje uspešno brez spletnega mesta, se morda sprašujete ali resnično potrebujete spletno mesto za vaše podjetje? Kratek odgovor je, DA! Nikoli ni bilo boljšega ali pomembnejšega časa za vlaganje v spletno stran kot je danes. Spletna stran ponuja široko paleto ugodnosti za mala ali večja podjetja in večina bonitet se iz leta v leto eksponentno povečuje, tako kot internet sam. Še vedno niste prepričani? Za vas smo zbrali deset največjih koristi, ki jih lahko vaše podjetje koristi samo s spletnega mesta.
1. Vaše podjetje bo izgledalo veliko bolj profesionalno
Današnji potrošniki menijo, da spletno mesto naredi vaše podjetje veliko bolj verodostojno kot podjetja, ki imajo samo profile na družabnih omrežjih. Vaše spletno mesto je tudi idealen kraj za “razkazovanje” strokovnih certifikatov ali nagrad, ki jih poseduje vaše podjetje. Predlagamo vam, da si ustvarite tudi ime za e-poštni naslov, ki bo sovpadal z imenom vašega spletnega spletišča. S tem boste dodali stopnjo profesionalnosti vsej vaši korespondenci.
2. Privabili boste nove stranke
Morda ste zadovoljni s trenutno velikostjo vašega podjetja in trenutno ne želite večjega povpraševanja. Če pa v prihodnosti želite spodbuditi nadaljnji uspeh, morate pritegniti nove stranke, eden najboljših načinov za to pa je, da ste vidni na Googlu. Dobro optimizirano spletno mesto lahko pomaga vašemu podjetju, da se uvrsti za različne iskalne baze in privabi stalen tok novih strank.
3. Predstavite lahko svoje izdelke
Potencialnim strankam lahko pokažete, kaj bodo dobili, ko bodo sodelovali z vami, tako da na svojem spletnem mestu prikažete kakovostne fotografije. Z zasnovo spletnega mesta lahko skupaj s predstavljenimi slikami tudi uporabite 3D sprehod po prostoru, da bodoči uporabniki dobijo občutek, kako lahko poteka vaše sodelovanje.
4. Predstavite lahko ocene in pričevanja vaših zadovoljnih strank
Ljudje se tudi danes radi zanašamo na priporočila iz prve roke. Če na vidnem mestu prikažete vaše ocene in pričevanja je to odličen način za pripravo družbenih dokazov. To je lahko v obliki osebnih priporočil strank ali v obliki člankov, ki so bili objavljeni v različnih revijah, katalogih. S tem ko boste objavljali reference boste ustvarjali tudi stalni spletni arhiv, ki bo bodočim strankam omogočal boljši kronološki pregled vašega delovanja.
5. Spletno mesto lahko spodbudi stranke, da vas kontaktirajo
Spletno mesto je odličen kraj za lažjo dostopnost vaših kontaktnih podatkov potencialnim strankam. Podatke o stiku lahko objavite celo v glavi ali nogi spletne strani, tako se bodo pojavili na vsaki strani. Sodobni izdelovalci spletnih strani lahko olajšamo ustvarjanje kontaktnega obrazca, ki lahko zaščiti vaš poslovni e-poštni naslov pred neželeno pošto.