V trenutnih časih se vedno več ljudi odloča za spletno nakupovanje. Konec leta 2018 je spletna prodaja dosegla več kot 130 milijonov evrov, kar predstavlja več kot 10 procentov celotne prodaje. Leta 2019 se je prodaja dvignila kar na 20 procentov, pričakujemo pa lahko še nadaljnjo rast tudi v letu 2020.
Varno je reči, da bo uporaba spletne trgovine vse bolj pomembna za uspeh podjetja.
Če želite ta trend izkoristiti, nadaljujte z branjem. Prav tako če želite izvedeti podrobnosti o pomembnih vidikih odpiranja spletne trgovine.
Tako kot katera koli digitalna tehnologija je tudi e-trgovina hitro napredovala. Od devetdesetih let je e-trgovina začela ciljati na potrošniški trg in spletni trgovci so začeli naraščati. Zdaj lahko skoraj vsak lastnik podjetja ali podjetnik za ugodno ceno pridobi povsem novo spletno trgovino.
Izraz e-trgovina se nanaša na postopek nakupa in prodaje blaga in storitev prek spleta, čeprav se v zadnjih letih izkušnja nakupovanja širi tudi dlje. Na primer, trgovci na drobno, ki imajo fizično lokacijo, lahko vključijo e-trgovino, tako da strankam omogočajo brskanje po spletu in kasneje prevzem v trgovini.
Spletna trgovina poleg tega, da trgovcem omogoča lažje oskrbovanje obstoječih strank z olajšanjem nakupovanja, omogoča podjetjem, da najdejo povsem novo ciljno skupino. Tisto, ki morda nikoli ne vstopi na njihovo fizično lokacijo. Neodvisni trgovci na drobno, mala podjetja in velike korporacije lahko koristijo vključitev e-trgovine v svojo poslovno strategijo.
Če imate obe možnosti, zadovoljujete potrebe širše baze strank. Večina trgovcev ima kupce, ki bi vse raje naročili prek spleta. Drugi raje kaj vidijo osebno, preden kupijo. Potem je nekaj strank, ki nimajo preferenc. Kljub temu si želijo obe možnosti, da lahko kupujejo po svojem urniku.
Če zagotovite več možnosti, je verjetneje, da boste ustvarili ponavljajoče se stranke, kar dolgoročno pomeni več prihodkov.