Kaj je optimizacija vašega spletnega mesta?
Zdelo se je kot včeraj, ko so potrošniki odprli telefonski imenik, da bi našli lokalna podjetja, ki ponujajo blago in storitve, ki jih potrebujejo. V zadnjih letih so zaradi tehnološkega napredka telefonski imeniki skoraj popolnoma zastareli.
Potrošniške navade v spletnem nakupovanju se nenehno spreminjajo in razvijajo, vendar smo lahko prepričani, da imajo iskalniki pomembno vlogo pri naših sodobnih nakupovalnih navadah. Študija je pokazala, da bo več kot 60% potrošnikov, ki uporabljajo Google, kliknilo enega izmed prvih treh rezultatov iskanja, ostale pa ignoriralo. Osnovna ideja je, da se mora vaše podjetje uvrstiti na vrh, sicer bodo vaše stranke odšle nekam drugam.


Na srečo si lahko zagotovite prvo mesto in vključuje uporabo optimizacije vašega spletnega mesta. Nekaj koristnih predlogov preden se boste odločili za optimizacijo vaše internetne strani.
1. Resnično deluje!
Nekateri lastniki podjetij vidijo optimizacijo kot trženjski trend v nasprotju s potrebo, toda v resnici podjetja, ki dejansko uspejo, veliko časa in energije vlagajo v optimizacijske taktike. Uporaba strategij za optimizacijo iskalnikov vam ne bo le pomagala povečati uvrstitve v iskalnem omrežju, temveč bo usmerjala stalen pretok prometa na vaše spletno mesto. Seveda ne moremo pričakovati, da bo optimizacija začela delovati čez noč ali da bo imela vedno enak nivo zanimanja vendar čez čas lahko pričakujemo zagotovljene pozitivne rezultate.
2. Večina potrošnikov pred nakupom opravi veliko raziskav
Več kot 70% vseh potrošnikov raziskuje spletna podjetja, preden začnejo z njimi poslovati. Na podlagi teh statistik preprosta funkcionalna spletna stran ni več dovolj! Morda imate najboljše spletno mesto na internetu, če pa vas potencialni potrošniki ne bodo našli na vrhu med rezultati iskanja, boste na koncu izgubili posel. Večji del optimizacije strani ni le izboljšanje prepoznavnosti vašega podjetja, temveč tudi z rednim zagotavljanjem ustrezne vsebine potrošnikom. Upoštevajte, da bodo obiskovalci bolj verjetno postali vseživljenjske stranke, če bo vaše spletno mesto pravilno optimizirano.
3. Mala podjetja lahko še posebej koristijo od optimizacije
Mobilne naprave ljudem omogočajo, da najdejo podjetja, ki jih želijo in potrebujejo, ne glede na to, kje so. Večina iskanj v Googlu se izvede z mobilno napravo, kar pomeni do 100 milijard mesečnih iskanj. Poleg tega statistika opozarja tudi, da večina potrošnikov pri uporabi iskalnikov išče lokalizirane rezultate iskanja. Lastniki podjetij, ki so pripravljeni dobro plačati za optimizacijo svojih spletnih mest za lokalni SEO, se lahko takoj povežejo z lokalnimi prebivalci in premagajo konkurenčne korporacije.